۱۳۸۸ اردیبهشت ۳, پنجشنبه

فول آلبوم رضا پیشرو که حدود 90 تراک هست

فول آلبوم رضا پیشرو که حدود 90 تراک هست , این روزا درگیر فول آلبوما هستیم و تا چند روز کامل کامل میشه و پستهای انفجاری براتون داریم مثل آهنگ فلاکت , هیچکس , ابلیس و فری استایلهای بترکون از ... به زودی




: Go2page


باید برم


جوونی


لبخند تلخ


لاتین


پرده آخر


تغیر


خودخواه


زمان


شب نحس


خاطرات تلخ


زندگی ما


پشت مه


F.ALL


تو میگفتی


TH Diss Back


شاخبازی ممنوع


شاه تهران


سفر بی انتها


اثر منفی


زندانی


بازم کلان


روز اول


رژ لب


F.Zedbazi


Just 021


ایران من


پدر خوانده من


فاز


نیلوفر


دزدی


عشق من


داد بزن پیشرو


چطور میتونم


طرحهای رنگاورنگ


هرجایی خوش باش


من


سرباز آریایی


ما باهمیم


معرفی


جای ما


جیب بابا


سربالا


نامه های خالی


سنت شکن


ریتم شرقی


افکار شیطانی


بگو سلام


دیروز تا امروز


توبه


چشمام ندید


خیانت


قر کمر


پس لاشخور نباش


برو از پیش من


تماس کاریش نکن


خیس خیس


موج مثبت


به تو چه مربوط؟


محبوبیت


گنگ


Rap 4 Me


با تو نیستم


زخم برده


رقص اندام 1


گربه صفت


راز امیر


باغ وحش


قدرت دست ماست


پای حرفم هستم


فریاد ما


برو بچه


پادشاه


واقعیت


همیشه بیداریم


آلبوم جهنم ساکت:


اینترو


جهنم ساکت


برو جلو


هدیه


برای رپ


دیوونه


از همتون بیزارم


پدر


نابغه ها:


معرفی نابغه ها


صبر کن دختر


گروه ما







هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر